Boligprosjekt - markedsføring og kommunikasjon - Malerhaugveien 25 med pangstart!

Malerhaugveien 25 har hatt en fantastisk salgsstart – 45% solgt!

Hele 45% av alle leilighetene som ble lagt ut i første byggetrinn ble solgt på åpningsdagen!


Det ble kjørt et kommunikasjonsløp basert på gode erfaringer fra tidligere prosjekter. Med Korona ble første fase noe forlenget og kunden valgte å opprettholde trykket gjennom hele perioden. Dette førte til en bra interesseliste. Interessen er hentet via synlighet i sosiale medier, søk og display samt god oppfølging via nyhetsbrev gjennom hele løpet. 
 

Fakta:

Malerhaugveien 25 består av 230 leiligheter, lokalisert mellom Helsfyr og Ensjø og hadde salgsstart 02. juni. I dette området er det enorm utvikling og konkurrerende boligprosjekter på alle kanter. Dette styrket behovet for å skape en tydelig profil som kan skille seg ut i mengden.

NXT/A2N har utviklet konsept, profil, kommunikasjonsstrategi, prospekt, nettside, innhold til nettside, visningssenter og nyhetsbrev.



Eksempler på profilelementer som løfter inntrykket:


 

 


Websiden: www.malerhaugveien25.no 
 Case: Mer om prosjektet

A2N Digitalbyrå og NXT Oslo Reklamebyrå har sammen levert kommunikasjon og markedsføring for en rekke boligprosjekter de siste årene. Ta kontakt med oss om ditt boligprosjekt!
*Ved innsending samtykker du til personvernerklæringen